در بعضی گوشی های تلفن همراه، مربع کناری “من شرایط و مقررات سایت را خوانده ام و آن را میپذیرم” نمایش داده نمیشود
در این صورت لطفا ابتدا کنار کلمه “من” را کلیک کنید و سپس دکمه زرد رنگ ثبت سفارش را بزنید
تمامی اصول اساسی حاکم بر فعالیت فروشگاه اینترنتی تتاالکترونیک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان است و هر دو طرف (فروشگاه و مشتریان) ملزم به رعایت قوانین ومقررات می باشند.
کاربران گرامی در قسمت ثبت سفارش ، با تایید و پذیرفتن قوانین و مقررات ، تعهد خود را نسبت به اطلاع کامل و رعایت آنها اعلام میدارند.
شماره همراه و آدرس ایمیل که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها مشخصات رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما توصیه تتاالکترونیک انجام ثبت نام است که مزیت آن این است که علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشید، می توانید از آخرین اخبار و تخفیفات و پیشنهادهای خرید خوب مطلع شوید.
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته ، در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
فروشگاه تتاالکترونیک به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در شبانه روز امکان سفارشگذاری میدهد.
فروشگاه تتاالکترونیک همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش ، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده ، محصول دیگری را جایگزین کند و همچنین می تواند منتظر موجود شدن دوباره کالا در سایت باشد.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا ، مبلغ پرداخت شده طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
فروشگاه تتاالکترونیک مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف ثبت سفارش جدید ، اقدام فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف ثبت سفارش ، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه محفوظ است.
از آنجا که تتاالکترونیک یک وب سایت خرده فروشی و خدمات آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، تتاالکترونیک مجاز است پیش از ارسال سفارش مشتریان ابتدا بررسی نموده و در صورت تایید، امکان فروش کالا اعلام می شود. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج اطلاعات توسط مشتری ، به منزله مورد تایید بودن و صحت آنهاست و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه تتاالکترونیک جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند ، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت کالا ، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران شماره سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که فروشگاه تتاالکترونیک هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است ، ندارد.
همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در کالا ، مشخصات می باشد.
فروشگاه تتاالکترونیک همواره نهایت تلاش خود را به کار می برد تا کلیه سفارشها را در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات ، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر که کاربر در سفارش خود انتخاب نموده به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است .
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به مشتریان ، به کارشناسان فروشگاه اطلاع داده شود و از طریق شرکت حمل و نقل مرسوله مورد پیگیری قرار گیرد .
در زمان تحویل کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.
لطفا قبل از نهایی کردن سفارش خود ، با مطالعه مشخصات کالا در سایت از تطبیق کارایی کالا و نیاز خود اطمینان حاصل فرمایید و در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید با ما تماس بگیرید و یا با مقایسه قیمت و مشخصات محصول این شرکت با محصولات مشابه از خرید خود اطمینان حاصل فرمایید ، بدیهی است فروشگاه مسئولیتی در قبال عدم هماهنگی محصول خریداری شده و نیاز شما بر عهده نداشته و کالای فروخته شده پس گرفته نمی شود.